Långtorsdagen

Ja usch ja, idag har vart en långkörare. Upp halv 8 efter en grym tacosittning och släpa sig iväg till bussen med ca 5 timmars sömn i bagaget... inte att rekommendera.

Mestadelen av dagen har gått åt till att sitta på en stol och lyssna, därför kommer detta inlägget bli ganska kortfattat. Som sagt, började mina två kurser jag kommer läsa parallellt nu under halva höstterminen - Projekt och Verksamhet samt Datorarkitektur. Känns ganska bra såhär på förhand, sköna lärare även fast pluggandet är låångt borta i min värld... än så länge. Det kommer väl sen när man slutar springa runt och låtsas att skolan är ens lekplats :P

Det här är det mest spännande som hänt idag

 

 

Har precis vaknat efter en eftermiddagslur, det var segt att pallra sig upp ur sängen ska jag säga. Det som är lite roligt är att det var mamma som sparkade upp mig för att sätta mig vid datorn (jag menar, hur ofta händer det?) - det var dags att beställa tackkort till studenten (och har varit ett bra tag, tydligen). Så... vi får väl se om jag äntligen kan få iväg en beställning.

Sen ska jag posta ett brev.

Och sedan ska jag slappa.

=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

David. Har du inte beställt tack-kort än? Det var ju hur längesen somhelst, du skulle göra det. Och du sa ju tillochmed att du bestämt ett foto du skulle ha.

2010-09-03 @ 12:51:55
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: Sis

Och som vanligt vart det syrran som fick leverera! ;)

2010-09-05 @ 22:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0