Stormen före lugnet

Så, äntligen är vårt grupparbete klart och inlämnat. Det har varit en lång, och mestadels ganska tråkig, resa men nu är det som sagt äntligen över...

... nu är det bara seminariet imorgon kvar.

Och tentan.

*Burr*

Jag kan förresten glädja er med ett roligt litet uppslag jag upptäckte i BT igår (... eller om det var i förrgår.) Tänk er att jag gick förbi köksbänken där tidningen ligger uppslagen med framsidan, och i förbifarten utan att se efter särskilt noga ser det här:

!

 

Haha. Jag tyckte det var lite roligt iallafall ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det går misslyckas mycket med redigering. Hehe.



Jag är vaken, och har lyckats vara det hela dagen. Faktiskt.

2010-10-14 @ 15:53:05
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: David

Ja, man får väl nästan kalla det där för en tabbe. Kan inte vart BARA jag som tänkt på det!



Klart du är vaken, det är sjukt svårt att somna när man går runt och pratar hela tiden. Haha.

2010-10-14 @ 16:55:56
URL: http://studentdavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0