Tacokväll och Pinocchio

Orkar inte skriva så mycket nu, tidig och lång dag (9:00 - 16:00) imorgon med mina första kursintroduktioner samt en föreläsning. Jag kan bara sammanfatta kvällen med ett ord - awesome!!!


Självklart regnade det på väg in - vi befinner ju oss trots allt i Borås




Det var... sådär uppskattat




Det var ett stort gäng glada IDA:re som hade samlats för att njuta av
det som kvällen skulle bjuda på - vad som faktiskt hände stannar inom dessa väggar ;)




Ungefär halvvägs in i sittningen kom någon på att ett läsk/öltorn var en
fruktansvärt bra idé. Sagt och gjort!




Efter allt var slut stannade denne vänlige klasskamrat kvar och väntade på min buss
- stort cred till dig Carl! (eller Pippin som jag kallar honom av naturliga skäl ^^)




Vi avslutar dagens inlägg med en bild på Pinocchio by night - en av många ställen
vi hann besöka på vår kringvandring i det stora, mörka Borås.



Nej, nu ska jag försöka sova. Upp tidigt imorgon, trots allt.

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0