En händelserik helg

Nu har det dröjt ett tag sedan min senaste uppdatering, och det har sin naturliga förklaring - jag har helt enkelt inte varit hemma.

Det har inte hänt något speciellt på skolfronten sedan sist, förutom möjligtvis att jag stötte på en av mina faddrar och en gammal klasskompis i fredags kväll när jag var ute med ett par vänner.

I övrigt har det vart en ganska lugn helg, åkte till Värnamo för att hälsa på Lisa (http://lisaseskapader.blogg.se) som jag inte träffat på ett tag nu. Det var jättekul att ses igen :)

Imorgon väntar en föreläsning, till vilken jag inte skaffat kursboken än. Känns som att jag borde lagt ner lite mer tid på att fixa sånt i helgen... men men, så blir det ibland ^^

(Om ni undrar varför dagens inlägg innehåller oproportionerligt få bilder i jämförelse med tidigare, beror det på att min mobil vart död mestadels av tiden. De där nya smartphonesen må vara bra i många avseenden, men det får man betala för när det kommer till batteritiden...)


Nåväl, imorgon är en dag den också och jag får väl se till att åtminstone sova ordentligt till föreläsningen - annars känns det som jag är lite för rebellisk. Hehe.


Godnatt, allesamman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0