Softa och chilla

Idag har jag varit sjuukt oproduktiv. Vaknade halv 1, och efter 1 ½ timmas kamp mot hungern gav jag till slut vika - magen vann över den varma sängen. Dock hittade jag snabbt tillbaka till sagda säng och spenderade sedan ytterligare drygt 2 timmar i dess sällskap (och datorn, skall tilläggas). När jag till slut insåg att det nog var dags att gå upp vankade jag runt i huset ett tag i ett försök att orientera mina tankar, gav upp och började dammsuga istället. Idén om att duscha efter jag städat blev tydligen slängd någonstans i ett mörkt hörn av min hjärna, den kröp nämligen inte fram igen förrän nu. Verkar som rakningen och skolarbetet gick samma öde till mötes... och nu sitter jag här klockan 9 på kvällen.

Nåja, jag fick ju iallafall dammsugit.

<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhå, dammsugning. Jag är såå avundsjuk.



Dessutom skulle jag även vilja kunna slänga mig med uttryck som softa och chilla oftare. Precis som du gör. ;)

2010-10-06 @ 08:34:19
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/
Postat av: David

Mm, dammsugning är moraliskt uppbyggande och är den grund varpå samhället vilar.



Och angående uttrycken - klart du får använda dom. Coola tuffa Lisa, liksom. Klart hon ska slänga sig med coola, tuffa uttryck.

2010-10-06 @ 18:43:30
URL: http://studentdavid.blogg.se/
Postat av: Karl-Bertil Jonsson

Ett väl utfört arbete ger en inre tillfredsställelse och är den grund varpå samhället vilar.

2010-10-08 @ 11:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0