Läget i Sverige

Då var valvakan (eller åtminstone den betydande delen av den) slut, och jag själv är rätt så nöjd med utgången. Fråga mig inte varför. Förmodligen för att jag har så dålig koll.

Är verkligen SD så hemska som alla påstår?

Just nu känns riksdagen väldigt... infekterad. SD är den där lilla ogräsbusken som smugit sig in i rosenträdgården för att sprida hat och främlingsfientlighet till alla.

Man kanske har en anledning att vara orolig ändå?

Jag vet inte. Det jag vet är att jag borde sova nu (och då repeterar jag inte bara mina föräldrars tjatande).

Innan dess ska jag äta något. Om nu det fortfarande är tillåtet att äta och leva i det här landet trots att man inte har som första instinkt att sätta ett headshot varje gång Jimmie Åkessons namn kommer upp.

Kommentarer
Postat av: Josef

Har samma inställning som du. Alla kallar SD rasister, men är det inte så att de vill minska invandringen för att kunna ta hand om de vi redan har? Verkar vettigt tycker jag, med tanke på hur "bra" de har integrerat sig i samhället...

2010-09-20 @ 09:20:48
Postat av: David

Intressant läsning:



http://www.sverigedemokraterna.de/tio-skal-att-inte-rosta-pa-sverigedemokraterna/

2010-09-20 @ 17:35:20
URL: http://studentdavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0