Jag visste väl det...

Det första som ska nämnas är väl att detta inte på något sätt är en "comeback" - så alla er som hoppades på fler utläggningar koncentrerade enbart kring skolan och dess underbara väsende måste jag tyvärr göra besvikna.

Detta kommer mera bli... det jag tror jag egentligen först ville att den här bloggen skulle vara. Ett ställe att bara skriva av sig, typ. Ett ställe där jag kan skriva att "Walking In The Air" med Kurt Nilsen från hans nya julalbum, som jag nu lyssnar på, är helt underbar. Aaahh... ja, den är verkligen fantastisk. Så bra att jag länkar den till Spotify här: Kurt Nilsen & Kringkastingsorkestret – Walking In The Air

Lite sporadiska uppdateringar kommer det alltså bli. Men det är helt enkelt så det får vara - när jag har något att säga, säger jag det.

Så... vad är det jag har att säga denna gång?

Jaa... säg det. Jag kom helt av mig av den här julskivan, den där Kurt är för underbar alltså. Hehe :)

Det som ligger närmast i tanken just nu är väl, ironiskt nog, skolrelaterat. Eltenta imorgon och ytterligare en på fredag. Och sedan, slog det mig när jag stod i duschen idag, är det bara en vecka kvar till julafton. EN VECKA!? o.O

Var tog december månad vägen egentligen? Jag har inte alls känt mig särskilt julig än så länge. Vanligtvis brukar jag vara mitt uppe i hajpen nu - kolla på julkalender, stryka för varje dag i almanackan fram till magical number 24, öppna luckor i chokladkalendern... men i år, inget sånt. Makes me a little sad...

Förhoppningsvis släpper det när tentorna är avklarade. Alla julkänslor kommer skölja över mig likt en flock bävrar som just fått syn på en mindre regnskog fylld med späda, stackars sälgskott.

Men nu får jag väl ta tag i pluggandet igen. Har flytt länge nog från det nu.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sis

HA! Du gjorde min dag!

Love you bro.

2010-12-13 @ 18:51:02
Postat av: Lisa

Åhå...

Underbart! :D

2010-12-13 @ 19:14:38
URL: http://lisaseskapader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0